Paul Wilkie left a comment for Glenn Robertson
"Welcome Glenn! Great to see you here, some great discussions happen here - get involved my friend!"
Dec 13, 2010
Paul Wilkie posted photos
Nov 23, 2010
Paul Wilkie left a comment for Doug Lauber
"Doug Doug Doug, thanks a million for the friend invite and the kind words....Solstice is absolutely brilliant! I had to listen to it 3 times...fantastic!"
Nov 22, 2010
Paul Wilkie posted a video
Music & Sound by Paul Wilkie
Jul 22, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"Hey! nice! haha I'm having to sell my car to join the apple crew so I hope its worth the hype! sure i'm free this weekend hows it looking for you? This time you can choose a place and time, as long as its in the weekend its fine with me!

cheers!…"
Mar 22, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"Hi Adam!

How are you? I've been busy wound up with college and stuff in the final two months! I have a few projects coming soon though! and I've decided to bite the bullet and buy a mac pro! :)

Hope to hear from you,

Paul."
Mar 20, 2010
Paul Wilkie left a comment for Chris Merritt
"Heya Chris! hows it going man? I heard there was a trip to meet you guys in London? did I miss it?"
Mar 14, 2010
Paul Wilkie left a comment for Hayden Isaac
"Hey cheers Hayden! wonderful piano playing, your music speaks a lovely story!

thanks for being a friend,

I hope to hear some more from you sometime :)"
Feb 25, 2010
Paul Wilkie left a comment for Leslie Quarcoopome
"Hey! cheers man! Love your stuff too you have massive potential, I don't hear midi, I hear full orchestral in my mind, and it sounds damn good!"
Feb 25, 2010
Paul Wilkie posted photos
Jan 31, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"great to meet you too Adam, cheers! the pancake was awesome!"
Jan 28, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"nice Adam, Triumph sounds vaguely familiar to something I heard recently in a film but a lot of film music sounds alike, I can't place it! very emotive, and nice levels with your crescendo's, very nice to hear your music :)"
Jan 23, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"Cheers Adam! maybe we could meet up for a coffee sometime?"
Jan 9, 2010
Paul Wilkie left a comment for Adam Weldon
"Hey adam very nice to have you here, welcome! your in fife!? so am I my good man! :D"
Jan 9, 2010
Paul Wilkie left a comment for Manuel Alcaraz
"My pleasure Manuel, you have some great work!

The same goes right back to you!

All the best!

Paul."
Dec 10, 2009
Paul Wilkie left a comment for Tomislav Rajkovic
"Hi!! thanks for stopping by, I just uploaded some new music if your interested! your music is very very nice absolutely lovely! a pleasure to be a friend! keep in touch! :D"
Oct 9, 2009
More…

Comment Wall

You need to be a member of Composers' Forum to add comments!

Join Composers' Forum

Comments

  • Hi Paul,

    Thanks for adding, and all the best for your upcoming projects, your music really deserves it.

    Don't hesitate to get in touch if you fell I could be helpful anyway.

    Regards,
    Manuel
  • Hello Paul,how are you?Thanks because you accepted my request.Now I am listening your music and it is really special,really great I am already see that I am going to learn so much listening your music.See you
  • Hi Paul,
    Thanks for your nice comment on the "Healer Hologram" video! :) I came to enjoy your cool and atmospheric sounds on this lovely Sunday afternooon... :)

    Ali
  • Hi Paul,
    It was wonderful to listen to your music, beautiful sounds, energetic, polished to perfection and with such nice variations. I especially liked 'Hitman' and 'Inferno Battle Mix'.
  • Hey Paul! Isn't it your bday soon?
  • Each time I listen a track of yours I want to play Unreal Tournament! its so full of color and emotion! what have you been up to ? cheers!
  • Hey Paul
    Glad to hook up with you on here as well!!!LOL
    I'll be in touch about the work thing we chatted about! I'm not sure about the level we are gonna need but I'll keep you in the picture ;)
    Take it easy chap!

    Sean.
  • Ah Wilkie, me lad! I'm in LA right now helping launch the new International Alliance of Composers! Check it out: www.iacomp.org
This reply was deleted.